3 Nisan 2015 Cuma

İşte Bu Şımarık Tavırlar Hep Genel Merkez Fetişizmi - Çağdaş Bayraktar



ADD Genel Merkezi açıklama yapmış. [1]
Ben de "Ooo Genel Merkez açıklaması, alırım bir dal" deyip, okudum ve düşündüm ki Tansel Çölaşan, tam da Kılıçdaroğlu'nun kontenjanına uygun aday.
Vekil olursa kimse şaşırmasın smile ifade simgesi
Hem son zamanlarda Emin Çölaşan'ın "tamam Kılıçdaroğlu'nun yanlışları var ama dürüst, namuslu adam ehe ehe" mesajının da bir anlamı olmalı.[2]

***
Bu metinde CHP ile ilgili en ufak bir "kaygı" emaresi yok.
O yüzden sormak istiyorum "milletin birliğinden, vatanın bütünlüğünden yana olan tüm cumhuriyetçi güçlerin, 7 Haziran genel seçimlerinde aralarındaki her türlü önyargı ve ayrılıkları bir yana bırakarak, ülkemizi kaosa götürecek olan gerici – bölücü ittifaka karşı güçbirliği oluşturmaları “İTTİFAK” yapmalarını bir zorunluluk olarak görmekteyiz." diyen ADD'ye:
Sezgin Tanrıkulu, Mehmet Bekaroğlu ve Melda Onur'u "bölücü ittifak"tan mı sayacağız, yoksa ayrılıkları yok sayıp, ittifak oluşturacağım güçbirliğinden mi?
frown ifade simgesi
Hayır, eğer ki istenen Sezgin Tanrıkulu (ekranlarını yeni açanlar için takdim edeyim: Kendisi CIA'nin TR-705 kod numaralı ajanıdır) ile ayrılıklarımı birleştirip bir güçbirliği oluşturmamsa,

zaten bunu yapabilirsem,
böyle bir yapıya sahipsem,

ADD'nin nazik çağrısına hiç gerek yok.
Çünkü o zaman ben zaten yeryüzündeki tüm canlılar ile birlik oluşturabileceğimi tüm evrene kanıtlamış olurum.
Ki zaten o zaman da midemin yüzölçümünün yanında uzay boşluğu göl kalır.
Kurumuş Tuz Gölü.

Çağdaş BAYRAKTAR
4 Nisan 2015
NOT: Bekaroğlu ile Tanrıkulu'nun soy isimlerini yazarken word bile altlarını kırmızı çizgiyle çiziyor, bilmem anlatabiliyor muyum?

DİPÇE
[1] http://add.org.tr/ataturkcu-dusunce-derneginden-kamuoyuna/;
[2] http://www.sozcu.com.tr/2015/yazarlar/emin-colasan/bugun-kilicdarogluna-dikkat-786583/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder