16 Nisan 2015 Perşembe

Avrupa Parlamentosu Emperyalizme Anıttır! - Misilleme Kurşunkalem




"Her yol Roma
Her yol Roma
Her yol Roma
Her yol Roma"


***

Yine bir gün, 
en sevdiğim parçaların arasına sıkışmaya çalışıyorum.
Nasıl içkiliyim.
Nasıl?
Hiç.
Yani içkisizim.
İç giysi sizim.
Ama avukat değilim.
Siyasi mesajdan sayılır mı?
Kadın değilim.
Başbakan duyar mı?
Ama kız da değilim diyerek iğrençleşsem,
Cumhurumun başşşı kutsar mı?
 Yeri gelmedi de ben getirdim- Cumhurumun başı kutsal mı?
"Sen hiç kutsal olan her şeye sövdün mü?" demiş parça, reis-i hunharı kaale almasak, ilk günkü, bugünkü, yarınki ve son günkü gibi öfkesini kusar mı?
Çok şükür ki bu benim kafam.
 Buraya başka ne baş girebilir ne de cumhur'san kiralık bakan, başkan.
EVET! BURADAN BAŞKANLIĞA KARŞI OLDUĞUM MESAJI ÇIKABİLİR.
Paralelin ini değil, benim zihnin karavanası.
Fakirin umudu, ihanetle kaplı siyasetten usanan kafanın köşedebirikmişini kusması.
Arif'in Mençıstır'a attığı gol kadar yalnızım sevgili Plüton, olmak ya da olmamak hadisesine senin kadar esaslı duruş koysam, kendimi nimetten sayarım. 
Peki nimet kimdi bayım?
Bayan? Yok ben baymayayım.
Bitirmek istediği albümü bitirmek için stüdyoya girip bitirdikten sonra kendini bitirmek adına köprüye arabasını çeken adam kadar fiyakalı bir bitiriş yapabileceğimi sanmam hiçbir yazıda.
Ki bu yazıda, hayata dair bir kazıda bulunma taraftarı da değildim.
-Tam da bu anda-
Uykum geldi.
-Çekimsizlik yasası gibi.-
2015 yılında hala karalama, hala mı çekememezlik?
Ya bi..

Hapşurmadan da çok yaşayabilmek için nereye başvuruyorduk?
Askerliği Mars'ta yapmak için kütüğü nereye aldırıyorduk?
Cumhurbaşkan çocuğu olursak şehit olmuyor,
Genelkurmay Başkan çocuğu olunca gemicik mi alabiliyorduk?

Yine mi karıştı?
Of!

Entelektüel birikiminden gül yaprağı yapıp, onu elleriyle patlatan bir abi demişti:
"Siyaset, istediğimden daha fazla yer kaplamaya başladı hayatta, buna bir çare düşünmeli"

Hah, tam da o mesele ama;

DÜŞÜNEMEDİ.


[ Başlıkta belirttiğim konuya giremediğim için özür dilerim. Kendimi fragmanı iyi, kendisi kötü film gibi hissettim.  Fakat yine de emperyalist ağızdan konuşmak isteyenler varsa, başlığımdaki anıtı istediği şekilde kullanabilir. 
Yanlış anlaşılmasın, daha da yukarıya yükselmek adına ]


Misilleme Kurşunkalem
17 Nisan 2015
0053 Adana

"Her yol Roma'ya çıkmaz"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder